לקבלת עדכונים שווים הירשמי לניוזלטר
10% הנחה לקנייה הראשונה
מארזים מושלמים במחירים נוחים

סיפור בניית המותג VEMY
מיוחד בדיוק כמו המוצרים של

VEMY

vemy cosmetics

הסיפור שלנו

אנחנו זוג שמגיל נורא צעיר ביחד ואת כל החלומות שלנו הגשמנו יחד . וזה היה החלום הכי גדול ומיוחד והינה אתם כאן יחד איתנו עוזרים לנו להגשים אותו לממש אותו.
בגיל 20 אמרתי לבעלי שאני יודעת מה הייתי רוצה לעשות בעתיד ממש תיארתי לו בפרטי פרטים את מה שאתם עכשיו רואים באתר שלנו תיארתי לו את המוצרים שהייתי רוצה את המסר שהייתי רוצה להעביר דרך המוצרים לכל הנשים.
הוא מייד התאהב ברעיון והתחלנו לחלום את אותו חלום יחד.
כבר באותו שבוע התחלנו לחקור את כל עולם הטיפוח, התחלנו לחשוב על פורמולות איזה שמנים היינו רוצים מה הכי בריא לנו לגוף מה באמת מסייע לטיפוח של הגוף, ממש דמיינו את הפורמולות סופיות ושמנו לנו מטרה.
עברנו את רוב המפעלים בארץ היה לנו מאוד חשוב לייצר במדינה שלנו, אך לצערי נכנסנו לעולם של "גדולים" הרבה לא לקחו אותנו ברצינות בגלל הגיל לא באמת הקשיבו ואפילו זלזלו בנו. אבל אנחנו לא הורדנו ידיים אלה להיפך זה רק חיזק אותנו והרצון "להוכיח" לכל אותם אנשים שזלזלו הלך וגבר.
אחרי חיפושים רבים אנחנו מוצאים את המפעל המתאים את האנשים המתאימים ואנחנו מתקדמים צעד לעבר המטרה ומתחילים לעבוד על הפורמולות. הזמן עובר, חודש ועוד חודש ועוד חודש עד שזה מתגלגל לשנה שלמה שמושכים אותנו לא מקשיבים לנו ושוב מזלזלים ברעיון שלנו. איכשהו אנחנו מצליחים להגיע לפשרה ובוחרים פורמולות ומגישים את כל המסמכים למשרד הבריאות לקבלת אישור.

אנחנו מחכים בסבלנות עוברים להם כמה חודשים ואנחנו מתחילים לדאוג לבקש תשובות לגבי האישורים וכל פעם אנחנו מקבלים תשובה אחרת כל פעם מושכים אותנו עד שגילנו שהמסמכים לא באמת הוגשו שפשוט עבדו עלינו לקחו לנו את הכסף את החלום את המוטיבציה ופושט ריסקו אותה.
לאחר תביעות רבות אנחנו מקבלים את הכסף חזרה אבל הרצון להמשיך לקדם את הרעיון נעלם לגמרי. לאחר זמן מה אנחנו מחליטים שאנחנו חייבים להמשיך וחוזרים שוב לנקודת ההתחלה שוב צריך לחפש מפעל עוברים שוב כמה וכמה מפעלים עד שאנחנו מוצאים את האחד את זה שלקח את החלום שלנו ברצינות שהאמין ורצה בהצלחתנו ויד ביד בנינו את הפורמולות המושלמות , הגשנו את המסמכים למשרד הבריאות ובמשך 9 חודשים חיכינו בייאוש לאישור משרד הבריאות.
עד שהגיע אותו יום בין המאושרים בחיינו שקיבלנו את האישורים הגרפיקה מוכנה הגענו לצבע המושלם של המותג ואפשר היה להתחיל בתהליך היצור. חיכינו כמה חודשים נוספים למשלוח מיוחד מצרפת לכמה מרכיבים מאוד מיוחדים שלא משווקים בישראל.
והנה הכל מוכן מקבלים את המוצרים ומתחילה מלחמה , מלחמה שאף אחד לא ציפה לה, תקופה הכי קשה עצובה ומדכאת שיכולה להיות לנו כעם. הראש מתנתק לגמרי מהחלום ועסוק רק בדבר אחד. ועכשיו אחרי שלושה חודשים בתוך המלחמה אנחנו החלטנו להשיק את המוצרים שלנו כדי לשמח אותכן להביא לכן את מוצרים חדשים שעוד לא הכרתן ריחות שעוד לא הרחתן ואת החווית הספא שבשבילה לא צריך לצאת מהבית.
אחרי שקראת את הסיפור שלנו ואולי אפילו התרגשת או שמחת בשבילנו אנחנו מזמינים אותך להיכנס ולהתרשם מהמוצרים שלנו ולמצוא לך את המארז המושלם בשבילך.

vemy cosmetics

על המותג

VEMY COSMETICS משתמשת במרכיבים טבעיים הכי טובים שיש בשוק היופי להציע.
VEMY נגד פוטושופ אלה להיפך שמחה להראות השוני שיש בין כל הנשים, ולא מטשטשת "פגמים" בגוף האישה, כל אישה היא יפה ומיוחדת אין מודל יופי אחד יש אין סוף.
המוצרים לא נוסו על בעלי חיים וכל המוצרים מיוצרים בישראל.

לקבלת עדכונים חמים
הירשמי לניוזלטר
קבלי 10% הנחה לקנייה הראשונה!